POWER OIL AND GAS

Cek Bayaran Dari Exabytes

Cek Bayaran dari Exabytes

Alhamdulillah rezeki dari Exabytes. Jika entry sebelum nie Jamal tak sempat nak upload gambar cek nie. Jadi Jamal buatkan entry baru khas untuk letakkan gambar cek exabytes nie. Nie entry yang terdahulu "Cek Exabytes Sudah Sampai"



cek exabytes, exabytes, exabytes malaysia, cara dapatkan iklan exabytes, nak dapatkan iklan exabytes, exabytes network, exabytes tak ganggu status gliteratti, exabytes dan nuffnang, cara letak iklan exabytes

13 comments:

Lulu Caldina said...

wooo tahniah.. boleh makan kepsi berkali-kali dgn duit tu.. :)

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Thanks Lulu...

Haha..kalo makan sorang boleh la tahan seminggu jugak..tapi kalo ade yang mintak blanje..sekali makan je dah abes..hehe

AMMAR YASIR said...

Nak jugak duit..huhuhuhuhuhu

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Ammar hantar la email ke Exabytes..mana la tahu kalau-kalau diorang tengah cari blog lagi untuk iklankan produk diorang..

CikRangers (CR) said...

wah..syukur rezki lagi... :)

slumberdek said...

ok la tu rezeki.....untuk bayar internet pun dah lepas

ArulchelseA said...

tahniah cik jamal.. semoga diperbanyakan lg rezeki oleh Allah..

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Alhamdulillah..Thanks semua..

adibdaddy said...

apa email exabytes??? leh juga nak cuba.. hehehehe

adibdaddy said...

apa email exabytes??? leh juga nak cuba.. hehehehe

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

cube guna email nie..

marketing@exabytes.com.my

sayacomel said...

tahniah. Dapat juga cek ye. :)

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Thanks sayacomel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...