POWER OIL AND GAS

Bila La Boleh Cashout Advertlets Nie



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Hari nie saje je Jamal nak share earning akaun Advertlets pulak. Tapi nie nak share yang earning Advertlets nie pun lembap jugak nak naik macam iklan Nuffnang tue, sabar je la. Dah la minimum nak cashout mesti ada RM100. Dah cecah 100 tue punye la sakit, hehe.

Setakat nie akaun Jamal baru ada dalam 60 lebih je, bila la agaknye nak merasa duit Advertlets pulak nie. Alhamdulillah sebelum nie Jamal dah merasa duit dari Nuffnang dan Exabytes. InsyaAllah bulan depan merasa duit Google Adsense pulak. Duit Advertlets nie tak tahu la bila nak cukup 100. Mungkin kena tunggu 2 bulan lagi kot, sabar-sabar...




advertlets, earning advertlets, income advertlets, buat duit dengan advertlets, cashout advertlets

11 comments:

Bro ahmad said...

fuhh masyuk huhuu..tahniah

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

X masyuk pun Bro..tapi cukup la buat bayar bill telefon..hehe..

Alhamdulillah

HAFIZAL said...

sabar....jamal, nanti jejak lah 100

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Hehe..tengah sabar menanti la nie..

slumberdek said...

kira ok la 6o lebih....saya punya nuff bagi 3o lebih jer hahahahha. berjanggut nak tgu sampai 50 hengit.

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Haha..sabo mat..

Taman Negara said...

Sabaqlah yer Mentor...

Terbelog said...

rezeki2..ni la
namanya duit internet hehe

KiMiE said...

Alhamdulillah..Rezeki tu.. Salam singgah.

Ezad Skytech said...

hee..lama2 nanti cukup la tu..boleh cashout..:D

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Thanks semua..:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...