POWER OIL AND GAS

Solat Bila Sampai Waktunya - Pray Anywhere














Sebuah renungan untuk kita bersama, carilah isi yang tersirat disamping yang tersurat didalam gambar dan photo-photo diatas. Semoga kita semua sama-sama mendapat manfaat, InsyaAllahu Taala, AMIN

10 comments:

cik Ida said...

SUBHANALLAH!

Bro ahmad said...

kalau kat malaysia kelihatan aneh..sedangkan masjid dan surau je banyak yang kosong..tapi memang respek dan kagum dengan mereka ni..iman dan takwa tiada mengenal erti tempat dan masa...:)

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

SUBHANALLAH..Asalkan tempat itu diyakini bersih dan suci daripada Najis, InsyaAllah bolehlah bersolat disitu.

Selalu jugak Jamal perhatikan gelagat orang Islam dari Timur Tengah nie, diorang memang tak kisah kalau nak solat atas rumput ke, tepi jalan ke..Memang tersentuh hati bila lihat macam tue.

Lagi-lagi la bila solat Jumaat, boleh je kalau nak tengok situasi nie di masjid-masjid area KL..

slumberdek said...

kalau nak tgk kat masjid india ada....kalau hari jumaat penuh sampai deman kedai mereka sembanyang.

Ila said...

subhanallah...indahnya suasana

Ila said...

subhanallah...indahnya suasana

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

:-)

Liza @ Adzriel AB said...

tapi ramai di kalangan kita yg 'sekejap', 'nantila'. kan senang solat dulu baru buat kerja lain. hati senang sebab dah solat, dpt pahala.

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Betul tue kak..diri sendiri nie juga tidak terkecuali untuk diingatkan..

ABC said...

^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...